Where You Can Trust
@kavosh88
١. همواره بایستى کوچکترها به بزرگتر ها معرفی گردند.
٢. افرادی که سطح علمی و شغلی پایینتری دارند ، به افراد مافوق معرفی می شوند.
٣. در سطوح مساوی شغلی و علمی، جوانان به مسن ترها معرفی می گردند.
٤. آقایان را به خانم ها معرفی کنید.
٥. میزبان بایستی میهمانان را معرفی کند .
٦. هنگام معرفی ، مجردها به متاهل ها معرفی میشوند.
٧. در معرفی کودکان و نوجوانان به جای اینکه بیان شود آقای.... خانم.... کافی است نام آنان را به کار برید.
٨. تا جایى که امکان دارد به کسی نگویید چهره حضرتعالى به نظرم آشناست ولی اسم شما را به خاطر ندارم.
٩. در ضیافت و میهمانی های دوستانه ، باید تازه وارد توسط صاحبخانه به میهمانان معرفی گردد.
١٠. هنگامیکه آقایى به آقاى دیگری که نشسته است معرفی میشود ، فردى که نشسته است باید برخیزد.
این بسته از مهمترین راهنما های سازمان استاندارد جهانی در راستای مشتری مداری می باشد و شامل استاندارد های زیر می باشد :
ایزو 10002 : استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان
ایزو 10004 : استاندارد رضایتمندی مشتریان
مدیریت شکایت مشتریان ایزو 10002
چگونه شکایات مشتریان را دریافت کنیم؟ در ادامه مطالب